عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

پرز: رونالدو رویای رئال مادرید است

 

رئیس باشگاه رئال مادرید به شدت به تمجید از ستاره پرتغالی باشگاهش پرداخت.


 
لورنتینو پرز به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و بازیکن پرتغالی را رویایی برای مادرید توصیف کرد. رئیس باشگاه رئال مادرید اظهار داشت: رونالدو برای من بهترین است. رکوردهای رونالدو از منطق ریاضی پیروزی نمی‌کند. او بازی به بازی به صورت خیره‌کننده‌ای به تعداد گل‌هایش می‌افزاید. کریستیانو به دسته بازیکنانی که دوره آنها هیچ وقت به پایان نمی‌رسد، بر زمان پیشی می‌گیرند و سرنوشت را تعیین می‌کنند، تعلق دارد. 

وی افزود: ساختار رونالدو کاملا با ساختار رئال هماهنگی دارد. زیرا اشتیاق او برای موفقیت سیری ناپذیر است. برای او هیچ چیز کافی نیست. اشتیاق شدید وی جایی برای خشنودی و رضایت باقی نمی‌گذارد و هر بازی رقابت جدیدی برای او محسوب می‌شود.

رئیس باشگاه رئال مادرید خاطرنشان کرد: او در هرجای زمین با توپ عالی کار می‌کند؛ هرچند می‌داند که مدافعان رویش خطا خواهند کرد تا جلوی پیشروی‌اش را بگیرند. رونالدو انتظارات فراوانی از خودش دارد و همیشه به دنبال بهتر شدن است زیرا تنها در این صورت است که کسی می‌تواند به جایی که اکثرا غیر قابل ممکن می‌دانند، برسد.

وی اضافه کرد: وقتی رئال مادرید قهرمان لالیگا شد، استعداد رونالدو غیرقابل مهار بود. در جشن قهرمانی تیم وقتی ایکر کاسیاس رونالدو را در آغوش گرفت؛ این یک حرکت نمادین بود. کاپیتان بزرگ تیم در مقابل هواداران به رونالدو به عنوان خالق بزرگ اشاره کرد. کریستیانو رویای رئال مادرید است و برنابئو را که او را از خود می‌داند، سحر کرده است. قدرت رونالدو از هواداران مادرید فراتر رفته و در دنیا او را به عنوان یکی از بهترین‌ها می‌شناسند. برای من رونالدو بهترین است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد