عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

بیت آشور: تشنه حمله کردن هستم

بازیکن ایرانی جدید تیم ونکوور وایتکپس اعلام کرد که دوست دارم در کارهای هجومی تیمم شرکت کنم.

 
ستیون بیت آشور ممکن است یک مدافع به نظر برسد اما خودش را به همان اندازه موظف به کمک به خط حمله می‌داند.

به گزارش فارس،مدافع راست ایرانی سه‌شنبه یک روز پس از جدایی از سن خوزه در اولین جلسه تمرینی تیم ونکوور وایتکپس در دانشگاه بریتیش کلمبیا شرکت کرد و این بازیکن که در سه فصل گذشته با 16 پاس گل بهترین مدافع سن خوزه از این لحاظ به شمار می‌رفت، در نظر دارد این روحیه هجومی خود را در باشگاه جدیدش نیز حفظ کند.

بیت‌آشور پس از جلسه تمرینی سه‌شنبه اظهار داشت: دوست دارم حمله کنم. بسیار جنگنده هستم بنابراین دوست ندارم شکست بخورم. به عنوان یک مدافع باید اول کار خودم را انجام دهم اما تشنه حمله کردن و کمک به گلزنی با ارسال پاس‌های گل هستم.

کارل رابینسون، سرمربی جدید بیت‌آشور احساس می‌کند بازیکن ایرانی متولد کالیفرنیا در ست 26 سالگی بازیکن سرسختی است و نمونه‌ای برای بازیکنان جوان تیمش خواهد شد.

بیت‌آشور ادامه داد: از رویه کاری‌ام احساس غرور می‌کنم. فکر می‌کنم بتوانم به تیم کمک کنم. با مربی در این باره صحبت کرده‌ام و او از من می‌خواهد این روحیه را به دیگر بازیکنان تزریق کنم. خوشبختانه می‌توانم سخت کار کنم و مثل سال‌های گذشته در همه زمین حرکت کنم.

بیت‌آشور علاوه بر تحت تأثیر قرار دادن هم‌تیمی‌های جدید و هواداران این تیم نگاهی هم به حضور در تیم ملی فوتبال ایران برای رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل دارد.
وی خاطرنشان کرد: دعوت به تیم ملی همیشه بااهمیت بوده است. من همیشه می‌گویم که کار من از همین‌جا آغاز می‌شود. باید در این تیم عالی کار کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. خوشبختانه می‌توانم کارم را اینجا شروع کنم و در تیم ملی ادامه دهم. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد