عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

صعود رئال به نیمه نهایی با پیروزی برابر اسپانیول


دور برگشت بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا با پیروزی نه چندان قاطعانه کهکشانی‌ها برابر آبی‌وسفیدپوشان کاتالونیا آغاز شد.

 
در نخستین بازی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم رئال مادرید، نایب قهرمان دوره گذشته در خانه خود، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با یک گل از سد اسپانیول گذشت و در مجموع 2 بازی رفت‌وبرگشت با پیروزی 2 بر صفر حریف کاتالان خود را شکست داد و به عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. تک گل این بازی را خسه رودریگس در دقیقه 8 به ثمر رساند. ضمن اینکه در این بازی ویکتور سانچس ماتا در دقیقه 78 از ترکیب اسپانیول اخراج شد.

به گزارش تسنیم،دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، امشب (چهارشنبه) با برگزاری 2 دیدار پیگیری می‌شود که در بازی نخست از ساعت 22:30 به وقت تهران اتلتیکو مادرید، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان اتلتیک بیلبائو است. بازی رفت این 2 تیم یک بر صفر به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسیده بود.
در دومین بازی نیز که 30 دقیقه بامداد روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، تیم بارسلونا به مصاف لوانته خواهد رفت. بازی رفت این 2 تیم با پیروزی 4 بر یک کاتالان‌ها خاتمه پیدا کرده بود. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد