عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

توقف دورتموند و امیدواری بایرن در بوندسلیگا

دورتموند و اشتوتگارت در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این فصل لیگ‌های اروپایی به تساوی چهار بر چهار رسیدند.

 اشتوتگارت ابتدا دو بر صفر عقب افتاد ولی تا دقایق پایانی بازی در اواخر بازی سه گل پیاپی زد تا پیش بیفتد. آنها دوباره عقب افتادند و در نهایت گل تساوی را در دقیقه 92 زدند.
 
دورتموند بازی را عالی آغاز کرد و در اوایل دیدار بود که کوین گروسکروتز توپش را به تیر دروازه اشتوتگارت زد.
 
سپس ضربه روبرت لواندوفسکی را گئورگ نیدرمایر، مدافع اشتوتگارت از روی خط دروازه بیرون کشید.
 
اشتوتگارت سپس چند موقعیت خوب داشت، اما در نهایت دورتموند بود که در دقیق 33 به گل رسید. ایلکای گون‌دوغان دوباره حمله‌ای را آغاز کرد و توپ را به مارسل شملتزر سپرد و با سانتر او بود که شینجی کاگاوا گل اول را زد.

دورتموند دوباره حمله کرد و در دقیقه 49 با ضربه یاکوب بلاشچیکوفسکی به گل رسید. این بال راست توپ را از متس هوملز گرفت و توپ را از زیر دستان سون اولرایش به گل دوم تبدیل کرد. لوکاژ پیشچک، دیگر بازیکن لهستانی دورتموند اندکی قبل تیر دروازه حریف را به لرزه درآورده بود.
 
در آن سوی میدان، ویلیام کویست یورگنسن با شوتی دیدنی از راه دور تیر دروازه بروسیا دورتموند را به لرزه درآورد. اشتوتگارت در دقیقه 71 به آن‌چه شایسته‌اش بود رسید. نیدرمایر درخشان توپ را به وداد ایبیشویچ سپرد و او با ضربه‌ای عالی و زمینی دروازه حریف را گشود.
 
در دقیقه 77 بود که جولین شیبر از چند مدافع دورتموند گذشت و گل تساوی را به ثمر رساند و ورزشگاه را ساکت کرد. دورتموندی‌ها بازی را دوباره تازه آغاز کرده بودند که این بار پاس تاماس هاینال به شیبر رسید و او دوباره وایدنفلر را مغلوب کرد تا اشتوتگارت پیش بیفتد.
 
اما متس هوملز در دقیقه 82 از گوشه محوطه جریمه با ضربه‌ای محکم که به تیر دروازه هم برخورد کرد بازی را به تساوی کشاند. دورتموند به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 87 با ضربه ایوان پریسیچ تازه‌وارد به گل چهارم خود رسید.
 
بازگشت دورتموند کامل نشد. در دقیقه 92 بدو که کریستین گنتنر تازه‌وارد از اشتباه دفاعی دورتموند استفاده کرد، به سمت چپ رفت و با شوتی مهارنشدنی بازی را به تساوی کشاند.
 
اکنون اشتوتگارت به رده پنجم جدول صعود کرده. دورتموند هم فاصله را در صدر جدول موقتا به شش امتیاز افزایش داد، اما اگر بایرن پیروز شود اختلاف در صدر جدول به سه امتیاز کاهش می‌یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد