عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

پاداش 5 هزار دلاری برای بازیکنان پرسپولیس

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل الغرافه قطر هر کدام 5 هزار دلار پاداش می‌گیرند.


 مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند تا در صورت موفقیت بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با الغرافه و شکست این تیم به هر کدام از بازیکنان‌شان مبلغ 5 هزار دلار پاداش بدهند.
 
 پرسپولیس پیش از این پس از تساوی خارج از خانه‌ای که مقابل الهلال در عربستان به دست آورده بود به هر کدام از بازیکنانش مبلغ 3 هزار و 500 دلار پاداش داد.
 
 همچنین در خبر دیگری از کاروان تیم فوتبال پرسپولیس جمشید زارع قائم مقام این باشگاه در بین دو نیمه بازی دیداری را با مالک باشگاه الغرافه که رییس شبکه تلویزیونی الجزیره هم هست، خواهد داشت و توافقاتی در خصوص همکاری‌های مختلف دو باشگاه با یکدیگر انجام می‌دهند.
 
 باشگاه پرسپولیس همچنین هدیه‌ای را در نظر گرفته که در ابتدای مسابقه علی کریمی کاپیتان پرسپولیس آن را به کاپیتان تیم الغرافه اهدا می‌کند. این هدیه تندیسی از باشگاه پرسپولیس و یک بشقاب هنری است.
 
 تیم پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) ساعت 3 و 15 دقیقه جلسه آنالیز بازی با الغرافه را در یکی از اتاق‌های لابی هتل ماریوت برگزار کرد و ساعت 16 و 30 به وقت دوحه (18 به وقت تهران) عازم استادیوم الغرافه شد تا برای برگزاری بازی در ساعت 18 و 35 دقیقه به وقت دوحه آماده شود.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد