عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

تکلیف فان‌پرسی امروز مشخص می‌شود

بنابه نوشته یک روزنامه معتبر انگلیس تکلیف نهایی وضعیت آینده مهاجم هلندی آرسنال روز چهارشنبه ‌(امروز) مشخص می‌شود.



به نقل از سان، روبین فان پرسی که از مدت‌‌ها قبل بحث تمدید قراردادش سوژه اول رسانه‌ها شده و در این مدت مورد توجه تیم‌های بارسا، رئال و آ.ث‌میلان نیز قرار گرفته است، امروز در شهر لندن در جلسه‌ای مهم مقابل آرسن ونگر، سرمربی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه و نیز ایوان گایزیدیس، مدیر اجرایی تیم قرارخواهد گرفت. موضوع این جلسه رایزنی و تعیین تکلیف در مورد قرارداد جدید گلزن 28 ساله لندنی‌ها است.



در این نشست تصمیم‌گیرندگان توپچی‌ها، پیشنهاد قراردادی جدید با حقوق 130 هزار پوند در هفته را به صورت رسمی به بهترین گلزن فصل اخیر لیگ برتر عرضه خواهند کرد.



در این ارتباط گوشه و کنار در این مورد گزارش شده ونگر و گایزیدیس به فان پرسی خواهند گفت به صراحت نظرش را در مورد ادامه همکاری و عقد قراردادی جدید بگوید. از طرفی به وی اعلام خواهند کرد به فکر انتقال تیمی دیگر در شرایطی که هنوز یک سال از مدت قرارداد قبلی‌اش باقیست، نباشد.



این در حالیست که به تازگی رسانه‌ها خبر دادند برخی تیم‌ها از جمله بارسلونا و حتی رئال می‌توانند حتی برای جذب وی 30 میلیون پوند هزینه کنند.



حتی رسانه‌های ایتالیایی نیز از علاقه یوونتوس به وی خبر منتشر کردند و روز گذشته حتی یکی،‌ دو روزنامه محلی از تمایل منچستریونایتد برای شروع همکاری با گلزن تیم ملی هلند خبر دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد