عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

مانچینی: باید سالی 2 یا 3 بازیکن بخریم

مربی ایتالیایی درانتظار آن است که با حمایت مالک متمول باشگاه سیتی بتواند خریدهای خوبی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد.





روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی باشگاه سیتی امیدوار است که سران این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی، خریدهای خوبی برای او انجام دهند.

سیتی در رقابتهای این فصل لیگ برتر به قهرمانی رسید و از زمان روی کار آمدن شیخ منصور در سال 2008 در صندلی ریاست این باشگاه، بازیکنان بزرگی به این تیم منتقل شده اند.

خلدون المبارک، رئیس این باشگاه اخیرا در صحبتهایی اعلام کرده بود که نیازی نیست که تیمش در بازار نقل و انتقالات تابستانی، خریدزیادی انجام دهد ولی مانچینی در صحبتهایی اعلام کرده که اگر قرار است سیتی در این فصل پیش رو به موفقیت بررسد، کلید این موفقیت در سرمایه گذاری است.

این مربی ایتالیایی به بی بی سی سپورت گفت:« بارسلونا و رئال مادرید هر سال 2 یا 3 بازیکن می خرند و پولهای زیادی خرج می کنند.؛ فکر می کنم منچسترسیتی هم باید همین کار را انجام دهد. ما باید رشد کنیم. ما باید قدرت کافی برای بازی کردن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشیم.»

این مربی ایتالیایی به علاوه در مورد شرایط کنونی بازیکنانش و شک و ابهاماتی که درمورد آینده بالوتلی و تبس وجود دارد هم صحبت کرد و گفت:«مربیگری تبس کار سختی نیست. او انسان خوبی است. ما همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم. نمی دانم که چرا در ماه سپتامبر آن اتفاقات پیش آمد ولی درنهایت باید بگویم که او پسری خوب و بازیکنی فوق العاده است.»

بعد از قهرمانی سیتی در رقابتهای لیگ برتر، شنیده می شد که قرارداد مانچو با این تیم تمدید خواهد شد ولی او انجام هرگونه مذاکره ای در این باره را تکذیب کرد و به گاتزتا دلوسپورت گفت:« رئیس باشگاه برای من پیغام تبریکی فرستاد و خیلی خوشحال بود. ما هنوز برسر امضای قرارداد جدیدی صحبت نکرده ایم ولی من از کار کردن دراینجا خیلی خوشحال و راضی ام.پایه و اساس کار ما، آغاز دوره جدیدی در سیتی بود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد