عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

دفاع نانی از رونالدو


ستاره پرتغالی در صحبتهایی به تمجید از قاطعیت هم وطنانش در بازی با دانمارک پرداخت .



نانی، ستاره تیم ملی پرتغال در صحبتهایی از عزم راسخ هموطنانش در بازی با تیم ملی دانمارک تمجید کرد.

شاگردان پائولو بنتو در دومین بازی شان درمرحله گروهی یورو2012 موفق شدند تا با نتیجه 2-3 از سد دانمارک عبور کنند و به صعود به مرحله حذفی این رقابتها امیدوار شوند.

البته درجریان این بازی کریس رونالدو فرصتهای متعددی رااز دست دادو اگر یکی از این فرصتها به گل تبدیل می شد، پرتغالی ها می توانستند تا با خیال راحت تری بازی را دنبال کنند.

البته در پایان این بازی نانی، ستاره پرتغالی اعلام کرد که فشارها تنها نباید بردوش رونالدو باشد.

نانی به خبرنگاران گفت:« رونالدو خوب و خوشحال است. ما در این بازی به پیروزی رسیدیم. پس نیازی به نگران شدن نیست.هر کسی موقعیت های یاز دست می دهد. رونالدو هم فرصت خیلی خوبی برای گلزنی داشت ولی به گل نرسید. البته ما بازیهای بیشتری خواهیم داشت. شاید او در بازیهای بعدی به گل برسد.کریستیانو تنها بازی نمی کند. او بازیکن خیلی مهمی برای ماست و به نظر من عملکرد او خیلی خوب بود؛ چون در خط دفاع و خط حمله به تیم کمک زیادی رساند.»

نانی درادامه به این نکته اشاره کرد که او از انسجامی که در تیمش وجود داشت، لذت برده ئ دراین باره گفت:« ما به همه نشان دادیم که می خواهیم در بازی به پیروزی برسیم. وقتی دانمارک بازی را به تساوی کشاند، از دست خودمان خیلی عصبانی شدیم و انگیزه زیادی داشتیم تا نتیجه را به نفع خودمان برگردانیم. تنها چیزی که به آن فکر می کردیم، برد بود.ما برای کسب این نتیجه باید تا آخرین دقیقه بازی مبارزه می کردیم. این همان چیزی است که می خواهم به هم تیمی هایم و تمام کسانی که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اعلام کنم؛ خوشبختانه توانستیم به گل برسیم. دقایق پایانی بازی کلیدی و سرنوشت ساز بود. ما می بایست همه کاری می کردیم و کاملا ریسک می کردیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد