عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

دروگبا به شانگهای چین پیوست

مهاجم فصل پیش چلسی به شکل رسمی به باشگاه چینی شانگهای شنهوا پیوست.

 به نقل از تلگراف،‌ دیدیه دروگبا مهاجم ملی پوش ساحل عاج که فصل گذشته با چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت، به شکل رسمی با تیم چینی شانگهای شنهوا قرارداد امضا کرد.


 در بیانیه‌ای که در وب سایت رسمی دروگبا منتشر شده آمده: تمامی پیشنهادهایی که به من شده بود را طی هفته‌های گذشته بررسی کردم. احساس کردم در حال حاضر شانگهای شنهوا بهترین گزینه برای من خواهد بود.دروگبا پس از دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ به بازیکن آزاد تبدیل شد و گفته می‌شد از باشگاه‌های مختلفی از جمله بارسلونا نیز پیشنهاد همکاری دارد.


 دروگبا افزود: به دنبال یک چالش جدید در زندگی‌ام بودم. می‌خواستم تجربه‌ای جدید در فرهنگی جدید داشته باشم. از پیشرفت چشمگیر سوپر لیگ چین به وجد آمدم و تصمیم گرفتم به شانگهای بیایم. فصل گذشته و زمانی که با چلسی به چین آمدم، لحظه‌های بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و با هوادارانی که فوتبال را به شدت دوست داشتند دیدار کردم. امیدوارم بتوانم به پیشرفت فوتبال در چین کمک کنم. دوست دارم موجب پیوند بیشتر چین با قاره آفریقا نیز بشوم.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد