عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

کارلوس: توپ طلا را به رونالدو بدهید

ستاره آرژانتینی بارسا در سه سال اخیر برنده توپ طلای بهترین بازیکن بازیکن جهان شده در حالی که رونالدو تنها یک بار در سال 2008 این جایزه را از آن خود کرد.

 روبرتو کارلوس، ستاره سابق رئال مادرید، بار دیگر اعلام کرد توپ طلای امسال باید به کریس رونالدو، ستاره پرتغالی کهشکانی ها، برسد و معتقد است که لیونل مسی به اندازه کافی در این سال ها این جایزه را از آن خود کرده است.

کارلوس در گفتگو با سایت فیفا گفت:" واضح است که همه در مورد مسی صحبت می کنند اما من فکر می کنم او به اندازه کافی برنده این جایزه شده است و دیگر جایی در ویترین افتخاراتش برای بردن یک توپ طلای دیگر نیست.

به همین دلیل من به رونالدو رای می دهم. او بازیکنی است که می تواند از شیوه های متفاوت تیمش را به پیروزی برساند. او شایسته کسب دوباره این جایزه است. "

کارلوس همچنین از مورینیو به عنوان شایسته ترین گزینه برای دریافت جایزه بهترین مربی سال یاد کرد.

" خب با توجه به اینکه گواردیولا لالیگا را ترک کرد، فکر می کنم این جایزه باید به مورینیو داده شود. مربیگری در رئال دشوارتر از یک تیم ملی بزرگ است. در دوران حضورم در رئال، زیر نظر کاپلو کار کردم که بسیار خوب کار می کرد اما وقتی به نتایج مورینیو نگاه می کنید، متوجه می شوید که به خوبی می داند چگونه با شرایط دشوار کنار بیاید."

مورینیو فصل گذشته توانست با رئال قهرمان لالیگا شود و به سلطه سه ساله بارسا پایان دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد