عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

قهرمانی برای رئال حساس‌تر از یونایتد است

بازیکن سابق شیاطین سرخ معتقد است قهرمانی در لیگ قهرمانان برای رئال مادرید حساس‌تر از منچستریونایتد است.



رود فان‌نیستلروی کسی است که سابقه بازی در هر دو تیم منچستر یونایتد و رئال مادرید را دارد.

به گزارش فارس،او زمانی یکی از بازیکنان شیاطین سرخ بوده و پس از آن چندین فصل، قلبش برای قوهای سفید تپیده و این مسئله او را برای صحبت در خصوص رویارویی دو تیم منچستریونایتد و رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا منحصر به فرد می‌کند.

وی در این‌باره اظهار داشت: لیگ قهرمانان برای رئال اهمیت و حساسیت بیشتری دارد تا برای منچستریونایتد.

وی ادامه داد: من از کدام تیم حمایت می‌‌کنم؟ این یک انتخاب غیرممکن است. مثل این است که از بین دو فرزندم یکی را انتخاب کنم؛ من نمی‌توانم. عاشق هر دو تیم هستم و به هر دو احساس وفاداری دارم.

بازیکن سابق منچستریونایتد خاطرنشان کرد: مطمئنم که برای تماشای این دیدار به برنابئو می‌روم. از حالا برای این سفر و تماشای این دیدار برنامه‌ریزی کرده‌ام. برنابئو در لیگ قهرمانان باورنکردنی است. هواداران فراوانی از منچستر می‌آیند و مانند دیوانه‌ها تیمشان را تشویق می‌‌کنند. دو تیم بزرگ در زمین مسابقه خواهند بود و من فقط برای لذت از تماشای این دیدار به برنابئو می‌روم.

وی اضافه کرد: هر دو تیم در حمله قوی هستند. رئال مادرید در چند هفته گذشته پیشرفت زیادی کرده است. جدا از بازی در گرانادا تیم نمایش قدرتمندی داشته؛ رئال مادرید مقابل بارسلونا عالی کار کرد. من فکر می‌کنم برنده این بازی روی جزئیات بسیار کوچک مشخص خواهد شد.

نیستلروی گفت: هیچ تیمی از پیش برنده نیست. وضعیت آمادگی کریستیانو رونالدو و فان‌پرسی عامل تعیین کننده در این بازی است. یکی از آنها تیم برنده را مشخص خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد