عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

آیا فصل برای رونالدو به پایان می‌رسد؟

کمیته مسابقات احتمالا 4 جلسه محرومیت برای جریمه رفتار غیرورزشی ستاره پرتغالی رئال مادرید در فینال کوپا‌دل‌ری در نظر خواهد گرفت.

کریستیانو رونالدو منتظر اعلام رأی کمیته مسابقات است تا مشخص شود آیا فصل برای وی به پایان رسیده است یا نه. مهاجم رئال در فینال کوپا‌دل‌ری مقابل اتلتیکو مادرید پس از خطای خشن گابی، با لگد به صورت وی کوبید و کلوس گومز، داور مسابقه وی را از زمین مسابقه اخراج کرد.

به گزارش فارس، در گزارش رسمی مسابقه نوشته شده: در دقیقه 115 بازیکن شماره 7، کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو به این دلایل اخراج شد: لگد زدن به صورت حریف با پا بدون هدف بازی با توپ.

کمیته مسابقات فردا تشکیل جلسه خواهد داد تا در خصوص جریمه برای بازیکن رئال مادرید تصمیم‌گیری کند. 2 احتمال وجود دارد: یک تخلف کوچک با حداقل محرومیت دو جلسه‌ای مواجه می‌شود و در همان رقابتی که این تخلف صورت گرفته (کوپا‌دل‌ری) اعمال خواهد شد. به هر حال اگر این تخلف شدید تشخیض داده شود، حداقل جریمه آن محرومیت 4 جلسه‌ای خواهد بود و این در 4 بازی بعدی تیم در تمام رقابت‌های داخلی لحاظ می‌شود که شامل 2 بازی آخر لیگ در این فصل (مقابل سوسیه‌داد و اوساسونا) و دو مسابقه اول فصل آینده می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که با توجه به اینکه تنها 2 بازی به پایان فصل باقی مانده، محرومیت 2 جلسه‌ای برای این بازیکن در نظر گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد