عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

محک جدی ایران در گام اول جام‌جهانی

تیم ملی زیر 17 سال ایران در اولین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2013 امارات فردا به مصاف آرژانتین می‌رود.

  

ر گروه پنجم جام جهانی نوجوانان 2013 امارات، فردا از ساعت 19 و 30 به وقت ایران شاگردان علی دوستی در اولین دیدار خود به مصاف آرژانتین می‌روند.

به گزارش فارس،ایران در گروه پنجم رقابت‌ها با تیم‌های آرژانتین، اتریش و کانادا هم‌گروه است.

به گواه و نظر تمامی کارشناسان این مسابقه سخت‌ترین دیدار شاگردان دوستی در گروه پنجم است و تیم ملی ایران در اولین دیدار خود با محکی جدی رو به رو می‌شود.

آرژانتین هرچند تیم بسیار قدرتمندی است و تاکنون در 12 دوره جام جهانی حضور داشته است اما هیچگاه نتوانسته به مقام قهرمانی این مسابقات نایل شود و تنها 4 بار به مرحله نیمه نهایی رسیده است.

اومبرتو گروندونا سرمربی تیم ملی آرژانتین اعلام کرده می‌خواهند طلسم‌شکنی کنند و امسال جام را با خود به خانه ببرند.

پس از تلاش‌هایی که انجام شد مسئولان ایران چند فیلم از دیدارهای آرژانتین در این رده سنی در اختیار کادر فنی قرار دادند و مربیان آنالیز خوبی از این تیم کرده‌اند تا فردا با ارائه یک بازی مناسب بتوانند نتیجه‌ای در خور نام ایران کسب کنند.

ایران در سال 2009 و دوره سیزدهم جام جهانی با هدایت علی دوستی در جام جهانی حضور داشت که پس از درخشش در مرحله گروهی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اروگوئه حذف شد.

علی دوستی با تجربه آن دوره از مسابقات امسال نیز در پی کسب نتایج مناسبی است و هدف خود را قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر رقابت‌ها اعلام کرده‌ است.

مجید حسینی، سعید عزت‌اللهی، علی قلی‌زاده، کمیل حق‌زاده، ساسان جعفری و امیر‌حسین مظلوم جزو نفرات پرامید ایران در این رقابت‌ها هستند.

ایران به منظور آماده‌سازی برای جام جهانی اردوهای زیادی در ایران، آلمان، امارات و ... برگزار کرده و در این یک سال گذشته هیچ روزی را برای تمرین از دست نداده است.

به گفته کادرفنی و اطرافیان تیم ملی بازیکنان ایران انگیزه زیادی دارند و در همین ابتدای مسابقات می خواهند در مقابل آرژانتین شگفتی ساز شوند.

اولین بازی ایران مقابل آرژانتین در ورزشگاه رشید دبی برگزار می‌شود. در دیگر دیدار این گروه کانادا و اتریش به مصاف هم می‌روند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد