عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

عشق به فوتبال

تمامی اخبار روز فوتبال دنیا را می توانید در این وب بخوانید

برتری تیم فوتبال زیر22سال ایران مقابل کره‌جنوبی

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل کره‌جنوبی به برتری رسید.

 
تیم‌های زیر 22 سال ایران و کره جنوبی از ساعت 17:35 امروز (یکشنبه) در دیداری تدارکاتی و در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 2 تیم ایران پایان یافت.

به گزارش تسنیم،ایران در همان دقایق ابتدایی کره جنوبی را شوکه کرد و یعقوب کریمی و پیام صادقیان در دقایق 7 و 10 توانستند 2 گل برای تیم ایران به ثمر برسانند. در ادامه کره توسط لی جون وو در دقیقه 14 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در ادامه حملات تیم کره جنوبی با ضدحملات تیم ایران خنثی شد تا نیمه نخست با برتری 2 بر یک ایران خاتمه یابد.

در نیمه دوم بازی از سرعت بالایی برخوردار بود و هر 2 تیم چندین موقعیت گل را به دست آوردند اما این تیم کره جنوبی بود که توانست از فرصت به دست آمده بهتر استفاده کند و لی جون وو دقیقه 76 دومین گل خود و گل تساوی کره جنوبی را وارد دروازه ایران کند.

بعد از این گل تیم ایران فشار حملات خود را بیشتر کرد و توسط کاوه رضایی که در نیمه دوم به زمین آمده بود، همچنین پیام صادقیان چند موقعیت مناسب گلزنی را از دست داد.

در دقیقه 90 بازی و در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی به پایان خواهد رسید، کاوه رضایی با حرکتی انفرادی و عبور از میان مدافعان کره‌ای گل سوم تیم ایران را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 3 بر 2 ایران خاتمه یابد.

دومین دیدار تدارکاتی تیم زیر 22 سال ایران و کره جنوبی در حالی ساعت 17:30 جمعه در ورزشگاه المپیک کیش برگزار می‌شود که به دلیل بازگشت بازیکنان لیگ برتری برای همراهی تیم های خود، ایران با ترکیب دوم خود به میدان خواهد رفت.


 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد